VOL EN FORMACIÓ
Vol o Treball Relatiu
En el vol en formació és una de les disciplines més esteses i pràctiques del paracaigudisme esportiu.
En el vol relatiu hi ha diversos paracaigudistes que durant la caiguda lliure fan diferents formacions, figures o seqüències en posició boca avall (coneguda amb el nom d’estàndard o belly).
Les formacions poden comprendre des de 2 persones (2-way) fins a centenars de paracaigudistes. Les més comunes són: 4-way seqüencial, 8-way seqüencial, 16-way seqüencial i grans formacions (big-ways).
ENTRENAMENT DE VOL EN FORMACIÓ
Encara que arribar a saltar amb altres paracaigudistes i fer els primers passos en el vol en formació resulta relativament senzill, si volem progressar és fonamental que adquirim una bona base en aquesta modalitat i que aprenguem les tècniques adequades de caiguda lliure.
Per a un paracaigudista expert no hi ha res més frustrant que haver assolit un cert nivell i que els «vicis» adquirits durant l’aprenentatge autodidacte frenin la seva progressió.
A Skydive Empuriabrava tenim instructors altament qualificats per ajudar-te a progressar en aquesta modalitat de paracaigudisme, un servei personalitzat o en grup on l’instructor registrarà tots els salts en vídeo.